domingo, 5 de agosto de 2007

Més maniobres

El divendres al vespre el Chus i jo vam anar a fer una copa per Gràcia.

Primer fèrem una cervesa a la plaça Lennon, una de les poques places encara tranquiles que queden a Gràcia. Tranquil i amb unes cambreres molt atractives (aquesta segona part és força habitual).

Després vam anar a l'Elsa on l'Esteve se'ns va unir al cap d'una estona. Aquí van començar les maniobres. Després de ser atacada per un veterà lleugerament begut i de demanar-nos dos cigarretes el Chus va iniciar conversa amb una noia que estava sola a la barra. Aquí va marxar l'Esteve. Vam quedar sols els dos Últimos. Les maniobres van anar força bé, molts riures, molta soltura per part nostra i força habilitat tàctica en el cas de la noia. Finalment ella, de nom Ester, va marxar sabent que si vol algun dijous ens pot trobar per allà. No van ser més que maniobres però van deixar un bon sabor de boca.

I és clar, no podemos olvidar al vendedor de rosas indio y gay que dijo a Chus que tenía unos buenos pectorales. En un movimiento curioso pero muy efectivo consiguió que la chica le comprara dos rosas. Estaría ella de acuerdo con lo dicho por el vendedor? Quería quitarselo de encima por tirarle los trastos a su objetivo?

Probablemente la frase de la noche fue:"No sé que me da más rabia, que vaya de basco o que sea negro..."

1 comentario:

Txuso dijo...

Acertadísima crónica la de Albert explicando lo acontecido el viernes noche. Imagen fiel de lo sucedido... Una noche cargada de valentía, risas, mariconería y "buen rollito". Aunque para cargados los mojitos de Elsa... La verdad es que el tema no fue más allá, pero nos hizo subir la autoestima, dígase vulgarmente "el listón". De hecho me lo creí tanto que el sábado por Malgrat salí a matar con cuchillo en mano... Poco faltó para ligarme a la que luego me dí cuenta que era mi prima... Pero Dios que buena está!! Ya os contaré... Realmente fue un viernes noche divertido. Por cierto, la tarde también lo fue, y espero que sea Álex el que realice la entrada al blog con alguna foto de la "pelada" de Albert...